Máte už vytvorený účet? Vytvoriť nový

Správa účtu

Office 2021? Kúpte si radšej Office 2019 a ušetrite!

Uvažujete o kúpe novo vydaných Office 2021? Potom vám veľmi odporúčame zaobstarať radšej Office 2019 – v tejto verzii totiž nájdete takmer rovnaké funkcie, a pokiaľ si zakúpite druhotné softvérové ​​produkty z našej ponuky, môžete ušetriť až 70% nákladov!

Office 2019 vs Office 2021

Pozrite sa na nasledujúcu tabuľku s porovnaním edícií Professional Plus (odporúčané firemným zákazníkom) balíka Office 2019 a Office 2021:

Bližšie informácie získate po kliknutí na čierny trojuholník vedľa každej vlastnosti.
Vlastnosť Office 2019 Professional Plus Office LTSC Professional Plus 2021
Aplikácie
Verzia Office 2021, na rozdiel od verzie 2019, opäť obsahuje aplikáciu OneNote a navyše pridáva aj známu a obľúbenú aplikáciu pre zasielanie správ – MS Teams.
Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype for Business Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype for Business, Teams, OneNote
Jazyky
Office 2019 je k dispozícii v mnohých jazykoch oficiálne podporovaných spoločnosťou Microsoft. Office LTSC 2021 podporuje iba angličtinu, francúzštinu a španielčinu.
angličtina, nemčina, francúzština, taliančina, španielčina, ruština a mnoho ďalších angličtina, francúzština, španielčina
Formáty súborov
Oba balíky Office vám umožnia ukladať, otvárať, importovať, exportovať a vo všeobecnosti spravovať súbory v rovnakom formáte. Poskytujú tiež natívnu podporu pre najčastejšie používané externé formáty.
rovnaké pre oba: doc, docx, odt, rtf, pdf, xml, xls, csv, html, pps, ppsx atď.
Kompatibilita s OS
Oba balíky Office sú plne kompatibilné s dvoma najnovšími operačnými systémami Windows vrátane serverových riešení.
rovnaké pre oba: Windows 10, Windows 11, Windows Server 2019, Windows Server 2022
Koniec podpory
Opravy chýb a aktualizácie zabezpečenia balíka Office 2019 budú dostupné až do októbra 2025. Podpora Office LTSC 2021 pobeží iba o rok dlhšie – až do októbra 2026.
október 2025 október 2026

Čo nové prináša Office 2021?

Pozrite sa na hlavné nové funkcie a vylepšenia:

  • WORD: prediktívne ponúkanie textu – zvyšuje rýchlosť písania tým, že poskytuje návrhy na základe prvých písmen slova, ktoré používateľ píše.
  • EXCEL: dynamické polia – umožňuje prijímať pole viacerých hodnôt pomocou jedného vzorca; funkcia LET – urýchľuje písanie zložitých vzorcov priradením názvov k výsledkom výpočtu.
  • POWERPOINT: nová a vylepšená funkcia Záznam prezentácie – prednášajúci môžu teraz vytvárať videozáznam prezentácie v programe PowerPoint spolu s doprovodným slovom, časovaním snímkov, rukopisnými gestami a pohybmi ukazovadlom.
  • OUTLOOK: automatizovaný preklad – prekladá e-mailové správy do viac ako 70 jazykov priamo v e-mailovom klientovi. Preklad sa ihneď zobrazí vedľa pôvodnej správy v schránke.
  • Podpora formátu OpenDocument (ODF) 1.3 – poskytuje nové úrovne kompatibility a umožňuje prístup k mnohým funkciám ODF.
  • Osvieženie vzhľadu – prináša modernejšiu podobu najobľúbenejších aplikácií Office vrátane Word, Excel a PowerPoint.

Zhrnutie

Office 2021 nám teda prináša len hŕstku nových funkcií a pár vylepšení, ktoré už boli k dispozícii v plánoch predplatného Microsoft 365. V porovnaní s Office 2019 má vlastne jedinú výraznú výhodu a tou je pridanie aplikácie MS Teams. Preto zákazníkom odporúčame nasledujúce riešenia, ktoré výrazne šetria náklady:

Možnost A: Dajte prednosť Office 2019

Ak vaša firma nutne nepotrebuje  aplikáciu MS Teams, nemá zmysel zakupovať najnovší balík MS Office – ktorý za vyššiu cenu ponúka v podstate rovnaké funkcie ako Office 2019.

Máte záujem o kúpu balíka Office 2019?
Prezrite si našu ponuku v kategórii Office 2019!
Možnosť B: Získajte hybridné riešenie

Ak vaša firma potrebuje  MS Teams a niektoré ďalšie cloudové služby spoločnosti Microsoft, namiesto nákupu Office 2021 zvážte investovanie do hybridného riešenia: Office 2019 Professional Plus + Microsoft 365 Business Basic!

  • Office 2019 Professional Plus – poskytuje všetky pokročilé funkcie trvalého produktu pre firemné použitie vrátane všetkých klasických desktopových aplikácií, centralizovaného nasadenia a kompatibility so službami Vzdialená plocha.
  • Microsoft 365 Business Basic – rozšíri vašu IT infraštruktúru o MS Teams, cloudové úložisko, vlastnú e-mailovú doménu a ďalšie.

Kombináciou týchto dvoch produktov pokryjete potreby svojej firmy podobne ako s plánom Microsoft 365 Business Premium a súčasne výrazne znížite svoje softvérové ​​náklady. Nižšie uvedený porovnávací graf celkových nákladov na vlastníctvo (TCO = Total Cost of Ownership) vám ukáže, ako rýchlo toto hybridné riešenie začne byť pre vaše podnikanie výhodnejšie:

Porovnanie TCO medzi trvalým riešením, hybridným riešením a predplatným po dobu 5 rokov:

Hybridné riešenie sa vám v porovnaní s plánom predplatného Microsoft 365 vyplatí už za menej ako rok a pol – a čím dlhšie ho budete používať, tým viac peňazí vaša spoločnosť ušetrí!

Zaujíma vás hybridné riešenie, ale neviete, ktoré je pre vás to pravé?
Kontaktujte nás a my vám pomôžeme pri rozhodovaní!

Položka bola pridaná košíka

    Doprava zdarma & 30-dňová záruka vrátenia peňazí