Správa účtu

Podpora

Potrebujete pomôcť? Sme tu pre vás!

Inštalačné súbory pre zakúpené produkty

Hľadáte inštalačné súbory pre vaše produkty? Prejdite na našu platformu pre správu softvérových prostriedkov:

Stiahnuť produkty z onesam.eu

Ponákupné informácie

Máte otázky týkajúce sa vašej objednávky, dodania produktu, dokumentácie alebo podobne?

Pozrite sa na naše FAQ

Spojte sa s nami

Chcete sa opýtať na iné produkty alebo potrebujete pomôcť s niečím iným?

Kontaktujte nás prosím:

Kontaktný formulár

Často kladené otázky (FAQ)

Dokumentácia

Kde nájdem faktúru?

Vašu faktúru nájdete v prílohe doručovacieho e-mailu, ktorý ste od nás obdržali. Faktúry ku všetkým vašim objednávkam nájdete aj po prihlásení sa do svojho konta Forscope. Na stránke Prehľad vyhľadajte položku Prehľad objednávok.

Objednávka v poriadku dorazila, ale potrebujem vykonať zmeny vo faktúre. Čo mám robiť?

V prípade, že by ste chceli vykonať akékoľvek zmeny vo faktúre, ktorú ste od nás dostali, prosím kontaktujte nás.

Kde nájdem produktové kľúče?

Produktové kľúče k zakúpeným produktom nájdete v certifikáte, ktorý sme vám zaslali v prílohe doručovacieho e-mailu. V prípade, že sa vám e-mail nezobrazí v doručenej pošte, skontrolujte priečinok so spamom.

Môj účet

Ako si môžem zmeniť heslo?

Prihláste sa do svojho konta Forscope a potom kliknite na Zmeniť heslo v pravej hornej časti stránky Prehľad. Zobrazí sa stránka, na ktorej môžete nastaviť nové heslo.

Ako môžem zmeniť údaje o svojom účte (napr. telefónne číslo, fakturačnú adresu atď.)?

Ak chcete zmeniť svoje údaje, prihláste sa do svojho konta Forscope a potom kliknite na Môj profil v pravej hornej časti stránky Prehľad.

Objednávky a dodanie produktov

Kde môžem zistiť stav svojej objednávky?

Zakaždým, keď sa zmení stav vašej objednávky, dostanete e-mail, ktorý vás o tom bude informovať. Ďalšou možnosťou je prihlásiť sa do svojho účtu Forscope a potom na stránke Prehľad vyhľadať položku Moje objednávky.

Za ako dlho moje produkty dorazia?

Dodacia lehota sa líši podľa zakúpeného produktu. Produkty môžete dostať do 5 minút alebo počas niekoľkých pracovných dní. Dodaciu lehotu jednotlivých produktov si môžete overiť v popise produktu.

Ak ste si v rámci tej istej objednávky zakúpili produkt s expresným doručením (5 minút) a produkt s bežným doručením (1-2 pracovné dni), dostanete svoje produkty do 1-2 pracovných dní.

Odkiaľ si môžem stiahnuť zakúpený softvér?

Softvér si môžete stiahnuť z našej platformy na správu softvérových prostriedkov onesam.eu. Prihláste sa pomocou čísla objednávky a e-mailu a na ľavej strane stránky uvidíte zoznam vašich zakúpených produktov. Ďalšie pokyny zobrazíte kliknutím na jednotlivé produkty.

Položka bola pridaná košíka