Máte už vytvorený účet? Vytvoriť nový

Správa účtu

Podpora

Potrebujete pomôcť? Sme tu pre vás!

Inštalačné súbory pre zakúpené produkty

Hľadáte inštalačné súbory pre vaše produkty? Prejdite na náš portál pre správu softvérových prostriedkov:

Stiahnuť produkty z onesam.eu

Ponákupné informácie

Máte otázky týkajúce sa vašej objednávky, dodania produktu, dokumentácie alebo podobne?

Pozrite sa na naše FAQ

Spojte sa s nami

Chcete sa opýtať na iné produkty alebo potrebujete pomôcť s niečím iným?

Kontaktujte nás prosím:

Kontaktný formulár

Často kladené otázky (FAQ)

Dokumentácia

Kde nájdem faktúru?

Vašu faktúru nájdete v prílohe doručovacieho e-mailu, ktorý ste od nás obdržali. Faktúry ku všetkým vašim objednávkam nájdete aj po prihlásení sa do svojho konta Forscope. Na stránke Prehľad vyhľadajte položku Prehľad objednávok.

Objednávka v poriadku dorazila, ale potrebujem vykonať zmeny vo faktúre. Čo mám robiť?

V prípade, že by ste chceli vykonať akékoľvek zmeny vo faktúre, ktorú ste od nás dostali, prosím kontaktujte nás.

Kde nájdem produktové kľúče?

Produktové kľúče k zakúpeným produktom nájdete v certifikáte, ktorý sme vám zaslali v prílohe doručovacieho e-mailu. V prípade, že sa vám e-mail nezobrazí v doručenej pošte, skontrolujte priečinok so spamom.

Môj účet

Ako si môžem zmeniť heslo?

Prihláste sa do svojho konta Forscope a potom kliknite na Zmeniť heslo v pravej hornej časti stránky Prehľad. Zobrazí sa stránka, na ktorej môžete nastaviť nové heslo.

Ako môžem zmeniť údaje o svojom účte (napr. telefónne číslo, fakturačnú adresu atď.)?

Ak chcete zmeniť svoje údaje, prihláste sa do svojho konta Forscope a potom kliknite na Môj profil v pravej hornej časti stránky Prehľad.

Objednávky a dodanie produktov

Kde môžem zistiť stav svojej objednávky?

Zakaždým, keď sa zmení stav vašej objednávky, dostanete e-mail, ktorý vás o tom bude informovať. Ďalšou možnosťou je prihlásiť sa do svojho účtu Forscope a potom na stránke Prehľad vyhľadať položku Moje objednávky.

Za ako dlho moje produkty dorazia?

Dodacia lehota sa líši podľa zakúpeného produktu. Produkty môžete dostať do 5 minút alebo počas niekoľkých pracovných dní. Dodaciu lehotu jednotlivých produktov si môžete overiť v popise produktu.

Ak ste si v rámci tej istej objednávky zakúpili produkt s expresným doručením (5 minút) a produkt s bežným doručením (1-2 pracovné dni), dostanete svoje produkty do 1-2 pracovných dní.

Odkiaľ si môžem stiahnuť zakúpený softvér?

Softvér si môžete stiahnuť z nášho portálu na správu softvérových prostriedkov onesam.eu. Prihláste sa pomocou čísla objednávky a e-mailu a na ľavej strane stránky uvidíte zoznam vašich zakúpených produktov. Ďalšie pokyny zobrazíte kliknutím na jednotlivé produkty.

Položka bola pridaná košíka